2010 m. balandžio 3 d.

Varškinės bandutės

Receptas yra mano vyro močiutės. Man jį perdavė jo mama. Kepdavo močiutė šias bandutes krosnyje, aš, žinoma, kepu orkaitėje. Bet kadangi nesu ragavusi iš pečiaus, tai skanios man ir šitos. :) Patiekalas grynai lietuviškas, riebus ir tinka šaltos žiemos vakarui...Reikės:
300 g varškės
2 kiaušiniai
1 a.š. sodos ar kepimo miltelių
miltų (aš dedu iš akies, kad varškė suliptų.. nereikia dėti per daug miltų, nes bus kietos bandutės)
lašinukų ar šoninės
svogūno
grietinės
druskos
žalumynai
Į dubenį dėti varškę, mušti kiaušinius, berti pagal skonį druską. Sodą nugesinti šaukštu grietinės ir sudėti į varškės masę. Dėti miltus ir minkyti. Atgnybti išminkytos masės gabalėlį, pasukti tarp rankų ir padaryti pailgą kokių 2 cm pločio ritinį. Supjaustyti 2 cm ilgio gabalėliais. Išdėlioti kepimo skardoje ir kepti orkaitėje 20-30 minučių. Kol bandutės kepa, pasidaryti eikia padažą.Pjaustytus lašinukus pakepti keptuvėje, dėti smulkintus svogūnus, pjaustytus žalumynus. Pagardinti grietine. Padažą reikia padaryti skystoką. Iškepusias bandutes apipilti padažu ir palaikyti, kol suminkštės.

Skanaus!

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą